Day 5 Norton Hill School en Longleat 19.04.2016 - Reisverslag uit Radstock, Verenigd Koninkrijk van Veluws College Mheenpark - WaarBenJij.nu Day 5 Norton Hill School en Longleat 19.04.2016 - Reisverslag uit Radstock, Verenigd Koninkrijk van Veluws College Mheenpark - WaarBenJij.nu

Day 5 Norton Hill School en Longleat 19.04.2016

Door: Sander Hurenkamp

Blijf op de hoogte en volg Veluws College

19 April 2016 | Verenigd Koninkrijk, Radstock

Het was een zeer intensieve dag voor de leerlingen vandaag. Ze zijn vanochtend rond 9 uur eerst gekoppeld aan leerlingen van de Norton Hill School en hebben samen met deze leerlingen een dagje school meegedraaid. Het programma bestond uit zes lesuren van 50 minuten en een aantal mentorlessen. Tijdens deze mentorlessen werd er ook pauze gehouden en gegeten.

Enkele reacties uit de bus over de school:

"Ik heb een nieuwe beste vriendin erbij!"

"Het niveau was echt laag. Ik ga naar Engeland verhuizen en hier mijn diploma halen"

"Ze moesten gewoon pauze houden in het klaslokaal!"

"Deze leerlingen hebben geen schoolboeken bij zich en geen huiswerk! Echt super relaxed!"

En uiteraard was er ook een leerling die veel aandacht van de meiden kreeg!

De leerlingen zijn een enorme ervaring rijker.
Nadat de lessen waren afgelopen hebben/hadden we altijd een voetbalwedstrijd tussen een team van het Mheenpark en van de Engelse school. Dit ging helaas dit jaar niet door. Waarschijnlijk waren ze bang voor onze voetbalkwaliteiten.
Hierdoor hebben we een tijdje doorgebracht op een heuvel bij Longleat. Hier konden de leerlingen even tot rust komen. Een aantal leerlingen hebben even onderling gevoetbald, omdat meneer Boekhoorn onderweg zo attent was om een aantal ballen te kopen, een aantal leerlingen hebben geschommeld en een aantal leerlingen hebben gewandeld naar het kasteel van Longleat. Even een moment van rust in het drukke programma. Niet verkeerd!